2012. május 28., hétfő

Indul a licit...!


A Szegedi  Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítványának javára indult ma a gyűjtés.
A szolgálat munkájának köszönhetően évente 1300 pici babát próbál megmenteni. Rajtunk is múlik, sikerül-e nap mint nap felvenniük a munkát, elindítani a mentőautóikat. 


Rajtunk, és Rajtad is múlik...

A tavalyi online gyűjtés során 161 000 Ft-tal tudtunk hozzájárulni az alapítvány működéséhez.
Ez nem túl nagy összeg, de igenis számít. 
Az Alapítvány mentőautói 45 000 km-t tesznek meg egy év során.
Akár 1 km-nyi benzin is számít...és igen, egy üveg dzsem is segíthet...


Abban hiszek, hogy  mi, a kisemberek is képesek vagyunk segíteni másokat a nagy célok elérésében.
Nálam egy üveg mézes-citromos bodzazselére lehet licitálni.



Kikiáltási ár nincsen, a legmagasabb licitet ígérő hozzászólónak adom át, illetve postázom a dzsemet.
A licit feltételei:
-licitálni pénteken éjfélig lehet
-licitedet a bejegyzés után a hozzászólások menüben tudod megtenni
-ha nem tudsz hozzászólást írni, akkor jelezd emailben, és én kiteszem a blogba
-ha nem szeretnél licitálni, a bejegyzés alatt megnyomva a facebook gombot, megoszthatod másokkal a lehetőséget, ezzel is segíthetsz
:)
A többi felajánlást EZEN az oldalon nézheted meg.

A zselé bio citromból, és havasi (hargitai) mézből készült, a a bodzát a gyerekeimmel szedtük az erdőben.



17 megjegyzés:

  1. Nyami! Én kezdeném akkor 1000 Ft-al a licitet!

    VálaszTörlés
  2. Hé! Nem ér!!!!:))))Szeretném megkóstolni! 2500 Ft.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ezt nagyon tudnám használni a bonbonokhoz:-))
    A licitem 3000 Ft.

    VálaszTörlés
  4. Láttam élőben, meg kell kóstolnom!
    3500 Ft :-))

    VálaszTörlés
  5. Nincs ,ég egy üveg ebből a finomságból?:-)))

    VálaszTörlés
  6. Akkor jobban jár az lapaítvány, ha a 3500 Ft-os liciten én is megkaphatnám:-))))

    VálaszTörlés
  7. Virág!
    Nem kaptam választ, hogy áll-e az ajánlat?:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Gesztenye a licitet, természetesen van lekvár neked is. :)

      Törlés
  8. Virás!
    Nagyon szépen köszönöm, át is utalom az összeget:-)

    VálaszTörlés
  9. Életem egyik legjobban elköltött 3500 ft-ja :-)))
    Isssssteni finom! :-)))
    Elutaltam a pénzt.

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Nem igazán ide való talán a kérés, de leírnád a receptet? Próbáltam keresni az oldaladon, de nem találtam. Esetleg ha finom szörp receptet is tudsz, azt is megköszönném. Köszönöm, Niki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Niki, itt van: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=509693239077849&set=a.509693215744518.1073741841.127921407255036&type=3&theater

      Törlés
  11. Köszönöm szépen, rengeteg bodzánk van, mindenképpen kipróbálom.

    VálaszTörlés