2012. április 17., kedd

Magyarország lapbook


Végre elkészült a Magyarország lapbook. 
Az öt kisorsolt példány tulajdonosának gratulálok:

Homonnay Beáta
Kerényi Kata
Horváth Cili
Kiss Gergely
Szabad Gergely

Az anyagok, melyeket ti küldtetek, természetesen ingyen letölthetők lesznek hamarosan, mint kiegészítés a megvásárolható lapbookhoz.

Addig is kukkantsatok bele abba, amit én készítettem.

Igyekeztem a hivatalos tananyagot követni, ezzel is segíteni a tanítók munkáját,


de szerettem volna többet adni, mint ami a tankönyvekben szerepel.



Hivatásomnál fogva nagyon fontosnak tartom a nyelvi fejlődést, a szókincs gazdagítását. Minden eszközt megragadok, hogy ezek a területek se legyenek elhanyagolva. :)



A lapbook ára 1790 HUF (PDF)
Ha nyomtatva szeretnéd megkapni, akkor 3990 HUF az ára.
Ebben az esetben is elküldöm pdf formátumban, hogy ha később szükséged lesz rá, ki tudd nyomtatni, illetve ha véletlenül elrontod, legyen tartalék. :)
Az árban színes lézernyomtatás foglaltatik benne, valamint a futár díja Magyarország területére. 
A lapbook 50 oldalas.

A lapbook árát a 11742568-20002028-00000000-as számú folyószámlára tudod átutalni.

A közleménybe ne felejtsd el beírni az emailcímedet, és azt, hogy MAGYARORSZÁG

A lapbook megvásárlása csak családi használatra jogosít fel!

Amennyiben iskolai vagy csoportos használatra szeretnéd megvásárolni, hívj a 06/30 68 24 159-es telefonszámon!

9 megjegyzés:

  1. Alig vártam, juhé! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok mindenkinek! Hát akkor én már nem küldöm el az anyagomat. Bocsi. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szeretném megvásárolni, írd meg hova utaljam a pénzt.
    szepy@oroscom.hu
    köszönöm: gabi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretném megvenni pdf-ben. Kérlek, írd meg nekem a részleteket email címem: perger.agnes@gmail.com
    Köszönöm: Ági

    VálaszTörlés
  5. Virág Kedves!
    Szeretném megvásárolni én is, pdf-ben lenne jó nekem! A pénzt átutalással szeretném küldeni, lehetséges?
    A Húsvét lapbookot is megvenném. Kérlek tájékoztass a teendőimről.
    Már a múlt évben is ellátogattam hozzád és gratulálok az ötleteidhez. Hálát adok a Jóistennek, hogy ilyen képességekkel áldott meg és neked nagyon, nagyon köszönöm, hogy kibontogatod.
    Isten áldjon!
    Éva

    VálaszTörlés
  6. Kedves Virág!
    Próbálok e-mailt küldeni, de érvénytelennek veszi az e-mail címed!:( Ezért ide is leírom!!!:)

    Szia Virág!

    Csendes olvasóként, nap mint nap figyelemmel követem Gyereketető blogodat! Minden elismerésem Neked!!! Rengeteg ötletet felhasználtam belőle tanítói munkám során! Ezúton is köszönet érte!:)

    Nagyon szeretném, ha az osztályommal, és otthon saját gyermekeimmel is sikerülne lapbook-okat készíteni különféle témákban. S, hogy biztos legyen a sikerünk indulásképp gondoltam beruházunk és megrendelem a Magyarország lapbook-ot!

    Kérlek írd meg milyen számlaszámra utaljam a 2990 Ft-ot!

    További sikeres munkát kívánok:Regina

    VálaszTörlés
  7. Kedves Regina!
    Nem tudom, mi lehet a gond az email címmel, jönnek-mennek a levelek. :(
    Ide írtál? sarosdi_virag@yahoo.com
    Ha igen, és nem sikerült, írd meg nyugodtan ide a te emailcímedet, mert nem fog megjelenni nyilvánosan, csak ha közzétenném. Így csak én fogom látni.
    Köszönöm, Virág.

    VálaszTörlés
  8. szia! érdeklődnék, hogy a magyarországi lapbookot, ha megrendelem, akkor borítóval kapom vagy sem? válaszod előre is köszi!

    VálaszTörlés
  9. Edit, mappára gondolsz? Ha nyomtatott formában rendeled meg, akkor kapsz hozzá mappát is, igen! Ha pdf-ben kéred, akkor értelemszerűen csak a postafiókodban lesz.

    VálaszTörlés