2011. november 11., péntek

Utánozhatatlan :)

Minek is szövegeljek?
:)


18 megjegyzés:

  1. nagyon hejesss :) még szerencse hogy 5-öst kapott :DDD

    VálaszTörlés
  2. Édes...
    ...én kijavítottam volna, ha aláírom. Erika

    VálaszTörlés
  3. Erika, ki szokta javítani. Szerintem úgy történt, hogy Soma beírta a jegyet, tanító néni aláírta, majd megkérte őt, hogy írja be, miért kapta.
    Soma pedig beírta, majd elpakolt. :)
    Egyébként nagyon örülünk, mert Somának egyetlen gyengéje van: a helyesírás. :)

    VálaszTörlés
  4. Igazából ez nem a hiba, hanem a humor kategóriája. Márpedig anélkül nem megy a bicaj... Erika

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus! Gratulálok a jobb oldalhoz! :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszett! Csak így tovább. A lényeg, hogy ötöst kapott. :)))))

    VálaszTörlés
  7. Aranyos beírás. Nekem egyszer a lányom úgy kapott intőt, hogy a tanárnő diktálta neki, majd aláírta. Így nézett ki: "Egyfolytában beszélek az órákon. Xné Mariann" Kedvem lett volna visszaírni, hogy "úgy gondolom, ez a tanárnő feladata" - de ennek a tanárnőnek nem volt humora :)))

    VálaszTörlés
  8. Hi-hi! Ilyen nekünk is van! :)

    VálaszTörlés
  9. Nézzétek, mire akadtam!
    http://magamkozt.blog.hu/2011/11/04/botosjeti
    :)))

    VálaszTörlés