2011. november 8., kedd

Potyaötös, avagy madáretető

Soha nm szoktam letolni a gyerekeimet, ha rossz jegyet hoznak haza. Bár néha őrjöngeni tudnék, de csak szép csendben teszem. Igen, vannak helyzetek, amikor olyan dologért kapnak rossz jegyet, amiért szinte csak a kisujjukat  kellene megmozdítani, de ők nem teszik. Például legutóbb Mesi szedett össze történelemből egy hármast. 
Mit tett, illetve nem tett ezért? A munkafüzetet kellett kitölteniük itthon. Egyrészt egy-két oldalt nemes egyszerűséggel kihagyott, amit meg megoldott, abban hemzsegtek a hibák. A tankönyvből kellett volna szó szerint kimásolnia a megoldást, ő meg valami ókori fantáziát dobott össze ehelyett.
Persze tudom, hogy ettől még simán megkaphatja az ötöst, hiszen a felelete, a dolgozatai ötösre sikerültek.
De akkor is, most ott a hármas. :(
Ugyanez igaz a potyaötösök elmulasztására is, akkor is szoktam őrjöngeni. :)
De most megúsztam egy kiborulást. Mesi szólt, hogy készítsünk egy madáretetőt, mert természetből ötöst lehet kapni érte. 



Közös családi projekt volt, ötlet tőlem (Praktikában láttam), fúrás-faragás Istvántól, dizájn Lucától, kivitelezést meghagytuk Mesinek, elvégre az ötöst is ő zsebeli majd.

6 megjegyzés:

  1. Ezzel a madáretetővel én is szemezek!;-) Jó lenne megvalósítani, olyan egyszerű és mutatós.
    Ügyesek vagytok!
    Anikó

    VálaszTörlés
  2. Hogy ez milyen tüneményes!!!!!!Kellene nekünk is egy ilyet készítenünk.Jó a szövegkörítés.:))))))

    VálaszTörlés
  3. Én is madárvendéglátásban vagyok. Nekem is tetszett a Praktikában ez a tejes dobozos. Mivel festettétek le (hogy bírja az időjárást?) Nagyon szép lett! Erika
    (Hiányoztál már! Szóval nálatok (el)havazott! Felénk csak fújt!)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a madáretető, olyan barátságos és otthonos lett.

    VálaszTörlés
  5. Akrilfestékkel festettük, és tervezem, hogy lakk spray-vel átfújom az időjárás viszontagságai miatt, csak ezt még vennem kell. :)
    Nem valószínű, hogy az örökkévalóságnak készült, de remélem, egy darabig bírni fogja. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett! Azt hiszem mi is kipróbáljukk, köszi az ötletet! :)

    VálaszTörlés