2011. november 25., péntek

Adventi vásár

Somlekvár, ismét. :)
Ezúttal a veresegyházi családos közösség szedte, magozta, főzte, nálunk volt elég hely a garázsban tárolni, István címkét készített hozzá, éjjel felöltöztettük őket.
Nagyon izgulunk, hogy ez a recycling hangulat tetszik-e majd a leendő vásárlóknak.
A csomagolópapír sima postai csomagoló, zsineggel átkötve.


A tetejüket fakéregből vágott fenyők, illetve csillagok díszítik.


Nekünk Istvánnal nagyon tetszettek.


El is döntöttük, hogy idén ebben a stílusban csomagolunk. :)


Nem néztem az órát, mikor feküdtünk le, ennek aztán az lett a következménye, hogy nem állítottam be a reggeli ébresztőt sem. 
A gyerekek ébresztőjére riadtam fel, és vártam félálomban, hogy megszólaljon a miénk is...aztán egyszer csak gyanús lett a csend, béke, nyugalom....
Bő félóra csúszással indult a napunk. Idejét sem tudom, mikor fordult ez elő. :(
Aztán végül mindenki odaért mindenhová, és én is megittam a kávémat.


17 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretjük a somlekvárt! Idén a somszedés vége lódarázscsípés, allergiás roham és kórházi ügyelet lett lekvár helyett. És néhány nap lógás a suliból. :D Aztán ültettünk három sombokrot a kertbe....áldást mondtunk rájuk és várunk... :D

    VálaszTörlés
  2. Somát is megcsípte a darázs! :(
    De szerencsére nem lett komolyabb baj belőle, elég volt a Fenistil gél.
    Remélem, bő termést hoz majd nektek....ja és még egy kérdés: darázs-szűrős a kerítésetek? :)

    VálaszTörlés
  3. Ó,gyönyörű munka! Én biztosan vennék belőle!Nagy kedvencem a síma csomagolópapír zsineggel.:)

    VálaszTörlés
  4. Hát, Virág, majd darázs ellen is keresünk vmi jó zsoltárt vagy bölcsességet. :)Egyébként tényleg jól néznek ki, mi is igyekszünk minél egyszerűbb és természetesebb módon gondolkodni és tevékenykedni. :)

    VálaszTörlés
  5. Virág szerintem is nagyon szép a csomagolás, és látszik, hogy szívvel-lélekkel készítettétek!

    A darázs/méh és egyéb rovarok ellen állítólag a levendula a jó. Biztosat azért nem tudok, mert minden évben szórok ki magot, de eddig még esze ágában sem volt kikelni vagy a tövesnek megmaradni :O

    VálaszTörlés
  6. Szia, Bergamott! A levendulát bizony kicsit "macerás" otthon meghonosítani, csak úgy magról kiszórva valószínűleg sosem fog kikelni.Viszont ha faiskolában - tényleg nem drága!- veszel néhány cseréppel, kiülteted, hamarosan nagyon szép, illatos szívet melengető sövényed vagy színfoltod lesz. ( A szupermarketesekben ne bízz!) Túl sokat gondozni nem kell, a virágot aztán leszedheted, használható sokmindenre. Évelő, gyönyörű, nagyon szeretjük. Ültess levendulát, örülni fogsz neki!

    VálaszTörlés
  7. Lenyűgözően szép! Biztos vagyok benne, hogy nagy sikere lesz!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a csomagolás és biztosan finom is. Járjatok szerencsével és találjatok sok-sok jószívű, adakozó kedvű vásárlóra! Erika

    VálaszTörlés
  9. Mármint a lekvár finom is, nem a csomagolás...

    VálaszTörlés
  10. De szépek! Még körül se nézel a vásárbán, már nem lesz egy darab se!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek lettek, biztos finomak is.

    VálaszTörlés
  12. Csináltam egy Google fiókot, miután még egy Vera felbukkant nálad. Én az vagyok, akinek a mise után esett le, hogy téged látott és a gyerkőceidet.
    Vera :)

    VálaszTörlés
  13. Székely-Árkosy-Nóra, a mag is a tő is hiperszuperből volt, de most majd a faiskolást is kipróbálom. Hátha:)

    VálaszTörlés
  14. Virág! A címkéket Te készítetted vagy letöltötted valahonnan? Köszi: Erika

    VálaszTörlés
  15. Kedves Virág,
    a postai sima csomagolópapírt és a postai boltban sikertelenül kerestem. Ti hol találtatok? Matt piros szalaggal képzeltem el a karácsonyra. Köszönöm, ha megírod a lelőhelyet! Mivel ez itt az első hozzászólásom, köszönöm az egész blogot, mindenestül! Nagyon sokat "táplálkozom" itt!
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  16. Kedves Virág! Gyönyörűek az üvegek! Hogyan vágjátok a fenyőkérget, hogy nem töredezik? Kérlek küldd el az adventi lapbookot nekünk is, ha lehet. Köszönöm
    Noémi

    VálaszTörlés
  17. Zsuzsa, sima papírboltban lehet kapni a postai csomagolót.
    Noémi, papírboltban vettem készen a kivágott kérget. Egy öklömnyi dobozban 400 Ft volt.

    VálaszTörlés