2013. április 6., szombat

Miről nem írok e-book-ot?

Tudjátok, az elmúlt négy hétben nagyon sokat dolgoztam a "Betűsön", ahogy itthon emlegetjük.
Lesz majd persze rendes neve is, de az még titok...:)

A hétköznapok pedig olyan szépen csordogáltak életünk medrében, hogy azon gondolkoztam, kiadhatnék egy e-book-ot arról is, hogyan kell a gyerekeket a rendrakásra, a háztartás körüli teendők örömmel való elvégzésére nevelni.
Ismerős, miről beszélek, ugye?.... minden családban az az első reakció a "kérlek, vidd ki a szemetet" kérésre, hogy 
"MÉRPONTÉN????"
Na, hát nálunk régóta nem teszik fel ezt a kérdést.

Ja, hogy csináltam? 
Remélem, lesz alkalmam elmondani...
De nem most...

Magasról lehet ám igazán nagyot esni.
Reggel például ezt láttam meg...


...a nappaliban, a polc tetején.
Ezt azért nem lehet Vacakra fogni...

Nos, így nem írok én könyvet a házimunkát szerető gyerekekről.
Az viszont jó hír, hogy a megosztós játék még vasárnap estig tart!

10 megjegyzés:

  1. Pedig szívesen olvastam volna!! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen olvasnám. Egy botlás miatt talán nem kellene elvetni az ötletet. :) Vera

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó téma, írd meg, kiváncsiak vagyunk!

    Én pl. mindigis azt hittem a 8 évesem szeret segíteni a teregetéssel, mert mindig ugrik, csinálja szó nélkül, jó kedvvel. Erre nemrég kiderült, hogy nem szereti, csak azért csinálja, mert aranyos akar lenni :)

    pepita

    VálaszTörlés
  4. A legeslegeslegaktuálisabb téma, azt hiszem, előbb-utóbb mindenre kitalálunk valamit, de ez nem megy. Szóval nagyon szívesen olvasnám, ha mégiscsak írnál...

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Jó lenne olvasni ilyen praktikákat is.
    Szép napot!
    Eszter'

    VálaszTörlés
  6. Én nem tudom hogy kell rendre nevelni a gyereket és valószínűleg soha nem is fog menni.

    Talán ha kapok tőled egy mankót :-)

    Bár azt sem tudtam, hogy kell otthon tanítani egy gyereket...

    VálaszTörlés
  7. Virág, engem ez komolyan foglalkoztat. Mármint az, hogy hogyan kerül a koszos zokni a polc tetejére. Egyben meg is nyugtat, mert szentül hittem, hogy ilyen dolgok csak velünk fordulnak elő.

    VálaszTörlés
  8. Virág, engem ez a kép örömmel tölt el, eddig meg voltam róla győződve ugyanis, hogy ilyen csak nálunk fordulhat elő. Komolyan izgatott a lelkiállapot is, ami ilyenre késztet valakit. :) Üdv: Haratimi

    VálaszTörlés