2013. április 30., kedd

Mozart lapbook

Elkészült a trilógia második része, a MOZART LAPBOOK.

Ezt is szívesen elküldöm mindenkinek, aki szeretné megkapni.
Annyit kérek, hogy íratkozz fel a rendszeres olvasók közé, itt jobb oldalon.
Aztán hagyj egy hozzászólást a poszt alatt, melyben megírod az emailcímedet!
Kérlek, írd ki rendesen, nem fog megjelenni tehát csak én látom majd!


A lapbook-ot este (2013.május 1-én) fogom csatolni mindenkinek, aki kérte. 
Jelzem majd, ha elküldtem, tehát ha nem kaptad volna meg, írj nyugodtan!
Megjegyzést nem tudsz névtelenül írni, be kell jelentkezned a google-fiókkal!

15 megjegyzés:

  1. Ha vásárolni szeretnék, ide kell írnom, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Íratsz ide is, és az emailcímemre is : sarosdi_virag@yahoo.com
      :)

      Törlés
  2. Kedves Virág, ha tényleg elküldenéd ezt a lapbookot és a Beethovent nagyon-nagyon megköszönném. Fiam zeneiskolába jár, zongorázni tanul, nagy segítség lenne nekünk zeneelmélet tanulásakor.
    Előre is nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megkönnyítenéd a helyzetemet, ha emailcímet is írnál! :))))

      Törlés
  3. Szió Virág!
    Kérjük szépen Mozart bácsit.

    Köszönjük! Szép napokat!

    Éva és Bálint

    VálaszTörlés
  4. Szia Virág! Nekem is el tudod még küldeni?
    Köszi: Orsi
    Ui: Hallgasd meg Pécsi Ritát, ha tudod,a művészetre nevelésről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkinek, Orsi! :) Csak a címedet írd meg! :)))
      Most olvastam ki Rita könyvét :)

      Törlés
  5. Na, végeztem, elment mindenkinek az email, aki kérte a lapbook-ot.
    Két db hibaüzenet jött vissza, kérlek, írjátok meg, ha nem érkezett meg!
    A lemaradt emailcímeket is várom :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én sajnos nem kaptam meg, vajon elrontottam valamit? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kinga, a te neveddel nem találtam kérést. Ezen kívül emailcímet sem írtál. Így nehéz elküldeni valamit....

      Törlés
  7. Oldalt feliratkoztam, majd itt posztoltam. Én sem láttam, de azt is írtad, hogy nem fog látszani a hsz... :( Nem tudhattam, hogy még te sem látod... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kinga!
      Mondom még egyszer: nem találtam a neveddel kérést. Valahol biztosan elkallódott, nem tudhatom.

      Most másodszorra írsz, de az emailcímedet még mindig nem tudom. Te el tudnád küldeni, ha a helyemben volnál? :)

      Törlés
    2. Kedves Kinga, IDE írd, mert mint leírtam már senki más nem fogja látni, csak ÉN. Harmadszorra is írtál, ismét nem írtál emailcímet.

      Törlés