2013. február 10., vasárnap

Csokipöttyök házilag

Megelégeltem, hogy mifelénk nem kaphatók ezek a csinos kis csokipöttyök.
Persze, lehet rendelni a neten, de a szállítási költség miatt nem szoktam. Vagy be is kocsikázhatnék érte Pestre, de azt sem szoktam.
Viszont ma támadt egy ötletem, aztán meg Somának is. Ketten együtt összehoztuk a tökéletes házi csokipöttyöket.


Szóval, megolvasztottam a csokoládét, és elkezdtem kiskanállal művészien pötyögtetni. Hát mit ne mondjak, nem voltam túl hatékony. 
Ekkor jött Soma, és hozott egy pipettát a kísérletező készletéből. Miután meggyőződtem róla, hogy semmilyen vegyi anyag maradékát nem tartalmazza, ezzel készült a többi.


Így pikkpakk elkészült három tálcányi csokipötty.


Na meg sok minden más is:)


Érdemes betenni a fagyasztóba (én kitettem a teraszra) egy kis időre, hamar megdermed.


5 megjegyzés:

  1. Hihetetlen türelmetek van! Én tuti nem fognék bele, nincs az a pénz! :) De csodállak érte (ezért is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó, a gyerekek csinálták meg mindet. :)

      Törlés
    2. Fantasztikus, imádom a házilagos cuccaidat!

      Törlés
  2. Rögtön másnap kipróbáltam, ahogy olvastalak. Volt itthon még három csokimikulás, azt olvasztottam meg. Nekem azonban nem sikerült a pipettás módszer. Felszívni még sikerült, de kinyomni már nem. Kettőt tönkretettem, és kiskanállal folytattam. Úgy viszont gyönyörű lett: egyik kávéskanállal felkanalaztam, másikkal meg az egyes számú kiskanálról rásegítettem a sütőpapírra. Így is nagyon gyorsan ment.

    Eddig csak simán összetördeltem a csokit, ha chocolate chip cookies-t akartam sütni, de ezekkel a pöttyökkel sokkal elegánsabb. Köszönöm az ötletet.

    Emi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emi, ez annyira vicces :) Ami nekem nem sikerül, az másnak igen, és fordítva. Elárulom, mi kiskanállal kezdtük. Hát olyan maszat és összevissza pöttyök lettek belőle, hogy megváltás volt számomra Soma pipettás ötlete. De jó, hogy megírtad, mert ezzel talán másoknak is segítettél.

      Törlés