2011. október 3., hétfő

Filmek

Sokat gondolkoztam rajta, milyen fülszöveget is írjak ide.
Mivel egy hét alatt sem lettem okosabb ezen a téren, így most semmi nagyívű gondolatot ne várjatok tőlem.
Azt remélem, a filmek beszélnek majd helyettem.
Mi a gyerekekkel együtt néztük meg ezeket. Igaz, nálunk a kicsik hamarabb felnőttek a nagyok miatt, szóval leginkább 14 éves kortól felfelé ajánlom. 
Ha valamelyiket nem sikerül megszerezned, de szívesen megnéznéd, írj, és kölcsönadjuk.
Akkor tehát a címek:

Ez utóbbi film a Trapp családról szól. A könyvet kétszer olvastuk el. Először tavaly nyáron, de a két kicsinek még korai volt, alig emlékeztek rá, így aztán idén nyáron is ezt vittük a nyaralásra. A film nagyon tetszett, de azért lássuk be, kicsit holivudizáltra sikeredett. :) 

Miután a gyerekekkel befejeztük a mozizást, lefeküdtek, elaludtak, mi még tobzódtunk Istvánnal. :)

Előkerült a  
Ez viszont felnőtt film, bár sem véres jelenet, sem szex nincs benne. 


10 megjegyzés:

  1. Ezeket a filmeket mi is láttuk, nagyon jók.:-) Online megnézhetőek (sok más jó filmmel együtt) a keresztenyfilmek.com oldalon.

    VálaszTörlés
  2. Bea, köszönöm szépen!
    Nem ismertem az oldalt, most csemegézek. :)

    VálaszTörlés
  3. Elolvastam a tartalmakat. A Babett lakomája, valamint A muzsika hangja című filmek nagyon felkeltették az érdeklődésemet. Egyiket sem láttam még... Köszönöm Bea az online ajánlatot... én sem ismertem! Alig várom, hogy beszerezzem őket! Erika

    VálaszTörlés
  4. Erika, szívesen elküldöm neked a filmeket. Írd meg a címedet emailben.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Virág!
    Furcsa megjegyzés lesz...A Trapp családot Buzás József atya fordította le magyarra. Nekem 1998 körül Ő ajánlotta, azóta szeretem ezt a könyvet.Csak azért írom ezt most, mert az Atya sok-sok éve a győri Papi Otthonban élt betegen, de szellemileg frissen. Ma reggel elhunyt. Aztán most olvasom amit írtál.Örülök, hogy neki köszönhetően sokan olvassák ezt a könyvet. Így lett a szomorúságból öröm!Nyugodjék békében!
    Kriszta Győrből (az Egyházmegyei Kincstárból)

    VálaszTörlés
  6. Kriszta, véletlenek nincsenek. Nagyon régóta gondoltam, hogy írok a könyvről. Nekem az egyik kedvencem. Sokszor azon kapom magam, hogy arra gondolok, vajon Trapp Mária mit tett volna a helyemben...
    Hálás vagyok, hogy az atya lefordította. Nekünk sokat adott ezzel a munkával, az biztos. Nyugodjék békében.
    Köszönöm, hogy megírtad. :)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, ha segíthettem:-) Esetleg amit ajánlok: Jonathan Sperry titkai (nagyobb gyerekeknek főleg, hiszen róluk szól, szerintem csodálatos film) Time changer - Időváltoztató (Kicsit érdekes az időutazós része, de a lényege viszont nagyon sokatmondó) Egyébként Az áldott kezek és a Szerelempróba (könyv címe: Merj szeretni) könyvben is kapható, és nagyon jók!

    VálaszTörlés
  8. A Gifted hands c. filmet épp tegnap nézte meg Nóra lányom, és most, egy órája mesélte, mennyire jó volt, hogy nézzük meg mi is.:))

    VálaszTörlés
  9. A Gifted hands-et nemrég néztük meg a férjemmel. A szív bajnokai
    (The Blind Side) -it is most láttuk. Mind a kettő nagyon ott van! Ajánlom!

    VálaszTörlés
  10. Bea, köszi! :) Szépen sorban mind megnézzük, azt hiszem. :)
    Móni, látod, érdemes hallgatni arra a lányra! :)
    Jehudit, a szív bajnokait mi is megnéztük még régebben. Tényleg jó film volt. :)

    VálaszTörlés