2011. január 20., csütörtök

Hókukac és horgolt pónisapka


 Nálunk ismét esett a hó! 
Hóembernek ugyan kevés, de egy hókukac éppen kitellett belőle. :)
Mivel ma angolos napunk volt, és jelenleg a "Very hungry caterpillar"-t tanuljuk, szervesen illeszkedett a tantervbe. :)

Az első négy oldalt már megtanultuk kívülről. Azt tervezem, az év végén műsort adunk a családnak, és ott fogjuk előadni. :) Papírból bábokat is készítünk hozzá.

Délután elkezdtük tanulni a horgolást. Mesi három pónisapit horgolt.



Soma egyelőre még csak hosszú láncot készített, de azt kereken egy óráig horgolta szorgalmasan.


Egy óra elteltével megkérdezte:

"Anya, ezt hogy kell befejezni? Már régóta abba akarom hagyni, de sehogysem lett vége..."

Megsajnáltam, és megmutattam neki. Pedig olyan jó volt a csend. :) 

9 megjegyzés:

  1. Emese nagyon ügyes! Büszke lehetsz rá!:-)
    Nellynéni

    VálaszTörlés
  2. Soma jópofa :)

    Volt a családban egy kisfiú, aki egy óra biciklizés után azt mondta anyukájának: anyu, nem mondtad meg, hogyan kell megállni.

    :D

    VálaszTörlés
  3. De aranyos írás, ez nagyon jó bejegyzés. Emese nagyon ügyes, és Soma is nagyon kitartó.

    VálaszTörlés
  4. Nellynéni, Anna, ha láttátok volna az elején: nem jellemző rá, hogy csapkodna mérgében, de amikor tekeredett a fonal, meg összebogozódott, na akkor azért kiadta magából a mérget. :)
    Névtelen, hát nálunk is valahogy így volt. Akkorát nevettem rajta, komolyan, édes volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Milyen érdekes, én is kb. 2-3 hete tanítottam meg a lányomat horgolni, mert valahol azt olvastam ez nagyon jól fejleszti a finommotorikus mozgást :)
    Nálunk szép karkötők készültek :)

    A very hungry catepillart honnan tanultátok meg? A youtube-ról ismerem, arról a verzióról van szó? Van hozzá könyv is vagy Te írtad ki a videó alapján? Vagy teljesen másról írsz? :)))
    köszi

    VálaszTörlés
  6. Mesi nagyon ügyes,Soma nagyon aranyos!:)

    VálaszTörlés
  7. Ria, már annyira várom, hogy mindenfélét horgoljunk! :)))
    Másik kérdés: én megvettem a könyvet. Eszter nemrég összegyűjtötte a hasznos linkeket hozzá egyébként, itt találod:
    http://caterpillarschool.blogspot.com/2011/01/angol-mesek-het-napjai-ido-tanulasara.html
    Erika, köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Emese nagyon ügyes! Büszke lehetsz rá:) Milyen jó hogy kézimunkára is oktatod Őket. Az iskolában ez sajnos elmarad.
    Soma pedig nagyon édes:))

    VálaszTörlés
  9. Bizony, mi még sütni-főzni, kötni-horgolni is tanultunk technika órán! :)

    VálaszTörlés