2012. december 13., csütörtök

Rumos gesztenyés bonbon

Amint ígértem tegnap, úgy is lett, folytattam a konyhai kísérletezést a gesztenyés masszával.
Elővettem a bonbon készítő formáimat is, és rájöttem, hogy ezzel a töltelékkel sokkal könnyebben boldogulok majd, mint azokkal, amelyek folynak. Sajnos nem csupán folynak, hanem rutinnal nem rendelkező háziasszonyok bonbonjaiból kifolynak.
Na ez a gesztenyés, ez nem folyt.:)


Így aztán lett is néhány csokis gingerman, pocakjukban gesztenyével.
Ismétlés kedvéért a töltelék egyszerű, 10 dkg csokoládét megolvasztottam, és alaposan elkevertem 25 dkg gesztenyemasszával.


Aki ennél igényesebb bonbonokra vágyik, az látogasson el Gesztenye blogjára. :)
Ott aztán lehet gyönyörködni,ámulni-bámulni. 
:)))

5 megjegyzés:

  1. Mondd, Virág, Neked hogy van erőd, időd, ... ennyi mindenre??? Én éppen azt kezdem érezni, hogy elúszom, és a víz alatt... :(

    VálaszTörlés
  2. Háát, ebben az eseteben már az ajtóban toporogtak, amikor az utolsó 8 bonbon is kimenekült a formából. :) Szóval az idővel futjuk a versenyt rendesen.:)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem van szilikon bonbon formám, de egyszerűen nem tudom, hogy mit varázsoljak vele, hogy úgy tudjam kifenni a csokival, hogy abba töltelék is jusson és még ki is lehessen szedni a formából... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinga, a legkisebb kanállal dolgozom én is, és ecsettel kenem el benne a csokit. Valóban barba munka. :)

      Törlés
  4. Virág!
    Köszi nagyon kedves vagy:-))
    A bonbonok nagyon édesek és szépek lettek:-))

    VálaszTörlés