2012. július 1., vasárnap

Citromos-levendulás teasütemény

Két választásom volt: csak simán megsülök, vagy egyéb tevékenység közben sülök meg.
Az utóbbi mellett döntöttem. 
A receptet leírom, de mindenkit előre figyelmeztetek, hogyléteznek olyan férfiak, akiknél nem fog sikert aratni vele.
Az én álmaim férfija megkóstolta, és azt mondta, olyan az íze, mint a mosószappannak. 
Hogy mikor és milyen célból evett mosószappant, azt dühömben elfelejtettem megkérdezni.


Mindenesetre a recept: a következő:

Hozzávalók

3 bögre liszt
fél zacskó sütőpor
2 bögre levendulavirággal összedarált (por)cukor
2 tojás
fél bögre vaj
fél bögre olaj


Robotgéppel összedolgozom a tésztát, és kis golyókat gyúrtam belőlük. 
Ezeket a tepsire sorakoztattam, majd betettem sülni a 170 °C-os sütőbe. Amikor elkezdtek laposodni, akkor kivettem, mindegyiket benyomtam középen egy pici kanállal, és belekanalaztam egy-egy adag lemon curd-ot.



Visszatettem sülni.
10 perc alatt kész. 
Újabb 10 perc alatt elfogyott. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése