1. feladat: H, K (S, C, P, S) V (értsd: Hétfő, Kedd, Szerda, stb.) 2. feladat: az egyenlőségjelet kell áthúzni (vagyis 5+5+5 ≠ 550) 3. feladat: a vonalra kell írni, hogy "bármi" 4. feladat: rajzolni kell egy hosszú szárú u-t (vagy írhatnám, hogy csészevonalat... - ez 1 vonal) és a száraira húzni két párhuzamos vízszites vonalat (ez összesen 3 vonal), így keletkezik egy négyszög.
Márminthogy pedagógus kell hozzá, aki ezt a fajta tesztet begyakorolta. Nem akartam megbántani az óvónőket, pedagógusokat, egy speciális tudásra gondoltam csak!
De ha a vonalra nem "bármi"-t írok, hanem azt, hogy kutyafüle, annak is teljes pontszámnak kell lennie, nem? akkor is odaírtam bármit... Bocs a sok kommentért egymás után, kicsit fennakadtam ezen a teszten :D
Elég agyament a kérdés, úgyhogy gondolom adhatok rá agyament választ :)
És mivel ilyen dolgot nem tilt a kérdésfeltevő megfogom az 550 végéről a nullát és egyszerűen átrakom az első összeadásjel és a második 5-ös szám köré. Így 50+5= lesz 55-tel :) :)
Meglepődtem, hányan vették komolyan a feladatok megoldását. Én az 1 percemet avval töltöttem, hogy nevettem a harmadik feladaton. Lehet hogy nem szereztem pontot, de igen jót kacagtam!
Ezt kiknek gyártották a nagyokosok....? Jó gondolkodni rajtuk, de mi FELNŐTTEK vagyunk , mi lesz a gyerekekkel ha ez így megy tovább...(ép elég az iskolában szembesülni azzal a rengeteg baromsággal, amit majd a gyermekeink semmire sem fognak használni...)
Kedves Virág, kedves Névtelen! Szerintem ennek a tesztnek, főleg, ahogyan olvastam a megoldásokat, pont az a lényege, hogy kreatív módon, eleresztve eredeti elképeléseinket, keressük meg a megoldásokat. Én sem tudtam volna megoldani, mert túlságosan ragaszkodtam az eredeti elképzeléshez, ahogyan az ilyesmiket megoldani kell. Szerintem egyáltalán nem baj, ha a gyerekek fantáziáját próbálják meg ezzel fejleszteni. Ugyanis a probléma megoldó készségük a fantáziájuk függvénye. Minél kreatívabbak, annál többféle módot tudnak kitalálni egy-egy feladat megoldására. Ez egyáltalán nem olyan dolog, amire később nem lesz szükségük... :-) Egyet értünk?
mivaaaan? ez hányadikosoknak?
VálaszTörlésén megbuktam, gőzöm sincs. 1 perc? talán annyi idő alatt elolvasom...
Gondolom, jobb ovikba csak a 100%-os megoldással leeht bejutni. :)))
VálaszTörléscpscp
VálaszTörlésáthúzom az egyenlőségjelet
bármi
és rajzolok egy négyszöget. És azt mondom, hogy ez három vonal volt :)
De ezt sem egy perc alatt :)
(6 percembe telt, de talán ér egy kettest...)
VálaszTörlés1. feladat: H, K (S, C, P, S) V
(értsd: Hétfő, Kedd, Szerda, stb.)
2. feladat: az egyenlőségjelet kell áthúzni (vagyis 5+5+5 ≠ 550)
3. feladat: a vonalra kell írni, hogy "bármi"
4. feladat: rajzolni kell egy hosszú szárú u-t (vagy írhatnám, hogy csészevonalat... - ez 1 vonal) és a száraira húzni két párhuzamos vízszites vonalat (ez összesen 3 vonal), így keletkezik egy négyszög.
A harmadik jó! :)
VálaszTörlésNa, mondom én, hogy ovisokra gyártva! :)
VálaszTörlésA hivatalos verzió csak a második feladatnál tér el.
a negyedikre én egy négyszöget rajzolnék meg három vonalat melléje.. egy négyszög, három vonallal... :D :))))
VálaszTörlés:O
VálaszTörlésPedig a másodikon gondolkoztam a legtöbbet. A többi csuklóból ment :DDD
VálaszTörlésDe sejtettem hogy nem ez a megoldás :D
Van még ilyen teszted? Tök jó :)
Hirvi: XD Jogos!
Természetesen jó megoldás az is, ha áthúzod az egyenlőségjelet.
VálaszTörlésHirvi, ne mellé rajzold, hanem bele, és akkor jó a megoldás. :)
Nagyon jó!!!
VálaszTörlésNekem az első nem ment, a többi igen.
VálaszTörlésJó volt!
Azért a másodikra várok még más megoldást is. :)
VálaszTörlésGyerekek, de ehhez azért tényleg óvónő kell, durva! Ez komolyan egy teszt valahol? Mire jó?
VálaszTörlésMárminthogy pedagógus kell hozzá, aki ezt a fajta tesztet begyakorolta. Nem akartam megbántani az óvónőket, pedagógusokat, egy speciális tudásra gondoltam csak!
VálaszTörlésDe ha a vonalra nem "bármi"-t írok, hanem azt, hogy kutyafüle, annak is teljes pontszámnak kell lennie, nem? akkor is odaírtam bármit... Bocs a sok kommentért egymás után, kicsit fennakadtam ezen a teszten :D
VálaszTörlésTimi, ez játék! :)
VálaszTörlésElég agyament a kérdés, úgyhogy gondolom adhatok rá agyament választ :)
VálaszTörlésÉs mivel ilyen dolgot nem tilt a kérdésfeltevő megfogom az 550 végéről a nullát és egyszerűen átrakom az első összeadásjel és a második 5-ös szám köré. Így 50+5= lesz 55-tel :) :)
A második feladat megoldása, ha az első + jelet átalakítom egy 4-é.
VálaszTörlésBizony, Szamira, ez jutott nekem is eszembe! :)
VálaszTörlésMariann, ez is ötletes! :)
Ja, Virág, ha játék, akkor megnyugodtam, és asszem kicsit túlpörögtem az imént :)
VálaszTörlésHűha Szamira, ügyes vagy, pedig törtem ám én is az agyam ;)
VálaszTörlésUhhh.
VálaszTörlésEz pihent.
Én megbuktam volna... :-P Még jó, hogy nem most járok általános iskolába. ;-D
Az első: C P S C P S C
VálaszTörlésA többi látom már +one
Meglepődtem, hányan vették komolyan a feladatok megoldását. Én az 1 percemet avval töltöttem, hogy nevettem a harmadik feladaton. Lehet hogy nem szereztem pontot, de igen jót kacagtam!
VálaszTörléspepita
Ezt kiknek gyártották a nagyokosok....?
VálaszTörlésJó gondolkodni rajtuk, de mi FELNŐTTEK vagyunk , mi lesz a gyerekekkel ha ez így megy tovább...(ép elég az iskolában szembesülni azzal a rengeteg baromsággal, amit majd a gyermekeink semmire sem fognak használni...)
Végülis van megoldás? vagy igen?
VálaszTörlésKedves Virág, kedves Névtelen!
VálaszTörlésSzerintem ennek a tesztnek, főleg, ahogyan olvastam a megoldásokat, pont az a lényege, hogy kreatív módon, eleresztve eredeti elképeléseinket, keressük meg a megoldásokat. Én sem tudtam volna megoldani, mert túlságosan ragaszkodtam az eredeti elképzeléshez, ahogyan az ilyesmiket megoldani kell.
Szerintem egyáltalán nem baj, ha a gyerekek fantáziáját próbálják meg ezzel fejleszteni.
Ugyanis a probléma megoldó készségük a fantáziájuk függvénye. Minél kreatívabbak, annál többféle módot tudnak kitalálni egy-egy feladat megoldására.
Ez egyáltalán nem olyan dolog, amire később nem lesz szükségük... :-)
Egyet értünk?
Így van, Manka! :)
VálaszTörlésAm 545+5=550
VálaszTörlés