2010. október 12., kedd

Októberi lapbook-előzetes :)

Már folyik az októberi lapbook készítése: vágunk, ragasztunk rendületlenül.

Az október a falevelek jegyében zajlik, és leginkább az angol nyelvre van kihegyezve.
Ez egy hármas memóriajáték, melyben a leveleket a termésekkel kell párosítani, majd megnevezni.



A következő kedvenc a sudoku, természetesen falevelekkel.



A legnehezebb táblát mutatom. :)


Ha érdekel a memória és a sudoku teljes változata, azt innen letöltheted.

Az angolhoz rengeteg anyagot találtam. A tananyagon túl most jelelgzetesen őszi szavakkal bővítjük a szókincsünket.






Ezeket a feladatlapokat innen töltöttem le. Rengeteg hasznos dolgot találhattok még az oldalon.

És ami nem maradhat el: az angol versikénk is bekerül a lapbook-ba.








5 megjegyzés:

  1. Köszönöm az anyagot és a linket.

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, örülök, ha segíthettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm, már ki is nyomtattam, viszem a suliba!
    (Réka)

    VálaszTörlés
  4. Szuper ez a leveles memória! Ilyesmit én is készültem csinálni, de most már nem fogok:) Köszönöm!

    VálaszTörlés