2012. november 7., szerda

Nem Newtoni folyadék


Tegnap este meglátogattuk Lucát az új otthonában. Kettesben mentünk Istvánnal, a gyerekek egyedül maradtak itthon.
Éjfél volt, mire hazaértünk, és ez a kép fogadott az étkezőasztalon


Még jó, hogy Soma melléírta mi ez, mert sosem jöttem volna rá magamtól, hogy ez valami fontos dolog. István persze rögtön értette. Éjjel egy óra volt, mire én is képben voltam, és elaludtunk.
Mennyire igaz, hogy szülőként is rengeteg újat tanulunk, ha a gyerekünket itthon tanítjuk! :)

A videón Soma megmutatja, milyen is ez a nem Newtoni folyadék. Azt mondja, nagyon vicces. Hát humorérzék kell a dologhoz, azt biztos. Mármint a Nem Newtoni folyadék eltakarításához.


A flakonra Glycerol van írva... :)

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! Most ennek utána olvasok, mert nekem teljesen új ez a dolog! Soma meg csuda édes! Jól döntöttél Virág!

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik

    hajrá Soma

    VálaszTörlés
  3. És akkor a Glyceroltól megszilárdult? Mééér? :)

    VálaszTörlés