2010. november 26., péntek

Karácsonyi vásár - 3.rész

Ezeket a szíveket készítettük tegnap. Ajándék-kísérőnek, képeslapok díszének, ablakdísznek, és még sorolhatnám mi mindennek használható. Még karácsonyfára is felakasztható. Az elkésztése egyszerű, mégis van benne egy csepp különlegesség, ezért nagyon szeretem gyerekekkel készíteni.
Ráadásul fejleszti a térérzékelést, az alatta-felette-jobb-bal fogalmának kialakulását, és persze a finommotorikát is.



Először vágd ki a sablon alapján a két formát, majd a szaggatott vonal mentén vágd be a lapot. 


Már csak össze kell illeszteni!


És kész!


Különleges papírokból is elkészíthető, mi raffiából szalagot is fűztünk bele. Ezeket ajándék-kísérőnek szántuk, műszaki rajzlapra ragasztottuk fel, hogy legyen tartása, és lehessen rá szöveget írni.



A sablont innen letöltheted.

14 megjegyzés:

  1. Jajj, de tetszik! Azt hiszem, ma kipróbáljuk:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó köszi!

    Pont ilyen dolgokat keresek technika beadandónak ami egyszerű, de azért van benne valami extra :)

    VálaszTörlés
  3. Virág! Ez valami csoda! Komolyan tiszta függő vagyok már! (Réka)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és nagyon boldog névnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is jöttem, hogy Boldogságos névnapot kívánjak kedvenc blogom szerzőjének!
    És még én kapok ajándékot ma is Tőled! Köszönöm, Isten éltessen sokáig!
    Nellynéni.

    VálaszTörlés
  6. Csöppke, Nellynéni köszönöm a jókívánságokat!
    Bergamott, én is nagyon szeretem, ami egyszerű, de nagyszerű! Ezek az igazi nagy ötletek, nem? :)
    Réka, azért függő ne legyél már, lécci :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog névnapot kívánok! A díszek nagyon tetszenek, a hétvégén neki is állunk:-)Nóri

    VálaszTörlés
  8. Virág, most ez nem vág ide témájában, de Isten éltessen sokáig szépséges neved napja alkalmából! Az egyik kedvenc lánynevem :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog névnapot kívánok én is!!!! És ezer köszi a sok ötletért!

    VálaszTörlés
  10. Nóri, Timi, Jehudit, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  11. Virág!

    Először is boldog névnapot kívánunk!

    Másodszor :) ezt a szivecskét lehet készíteni a sablon alapján félbe hajtott lapokból is, és akkor kis szívecske "táska" lesz belőle. Ennek fűzése közben pedig a kint-bent/kívül-belül fogalmakat lehet gyakorolni. (Nehogy már csak egy oldalról közelítsük meg a dolgot!)

    G.

    VálaszTörlés
  12. Ezt mindenképpen megcsináljuk a gyerekeimmel. Köszi Virág!

    VálaszTörlés
  13. Gabriella, köszönöm a további ötletet! :)
    Szildi, szívesen, jó szórakozást hozzá! Az enyémeknek nagyon tetszett a bújtatás! :)))

    VálaszTörlés
  14. Én a félbehajtott változattal már próbáltam gyerekekkel, de hogy kinyitható "táska" legyen belőle, azért nem olyan egyszerű a fűzögetés. Vagy csak én találtam túl bonyolult módszert rá? De tényleg aranyos ajándék.

    VálaszTörlés