2010. november 16., kedd

Karácsonyi vásár - 2.rész

Kedd lévén, ma is a konyhai ügyködéssel tellt a délelőttünk nagy része.
Ezúttal csokis kanalakat gyártottunk az iskolai vásárra.

Azt hiszem, feleslegesen bajlódtam az ebéddel :)

A kanalakat felszabdalt sütőzacskóba csomagoltuk, színes szalaggal átkötöttük, és 5 db-ot elrendeztünk egy bögrében. A csomagolást még ki kell találnom, de már vannak ötleteim.

A bögrében tejet kell majd forrósítani, és a kanállal kevergetni. Így a csoki leolvad a kanálról, és immár nem tejet, hanem forró csokit kortyolgathatunk.


A csokis kanalak elkészítése annyira egyszerű, hogy nem is tudom, leírjam-e.
Fel kell olvasztani valami tényleg finom csokoládét. Én egy kevés vajat adtam a Milka csokihoz.
A sűrű, de folyékony masszába belemártunk egy kanalat. Ez lehet önmagában is ajándéknak szánt szép kanál, de lehet egyszerű műanyag is, mint a miénk.
 Sütőpapírra tenni, díszíteni. Fontos, hogy ne hűtőben dermesszük, mert akkor nem lesz szép színű a csokoládénk.
Ja, 1 gyerekre számolva is dupla adag csokit érdemes olvasztani. :)))

13 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper ötlet, azt hiszem nemsokára neki is állunk a megvalósításnak:-) Nóri

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet.
    Mi meg mézes karamell teakeverő csillagokat szoktunk készíteni szilikonos jégkocka készítő formákban. Fapálcikát állítunk bele. Dermedés után könnyen kifordítható.
    1 rész méz 9 rész cukor.

    Celofánba csomagoljuk.

    VálaszTörlés
  4. Hát ez egyszerű de nagyszerű! Aszt hiszem mi is kipróbáljuk majd..:))

    VálaszTörlés
  5. Ó, hogy ez mekkora ötlet! És kastanie karamelles csillaga is! ezer köszi érte!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. De jóóóóóóó!!! Biztosan fogok ilyet csinálni :) és megcsinálom Kastanie karamelles teakeverőjét is :)

    Köszönöm szépen az ötleteket!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes!
    Algyőn is lesz az iskolának karácsonyi vására. :))
    Biztos gyorsan gazdára találnak.

    VálaszTörlés
  8. Már megint valami zseniális, ahogyan azt megszoktuk tőled kedves Virág!!!
    Azt hiszem karácsonyig minden nap benézek hozzád!

    Ági

    VálaszTörlés
  9. Nem is tudom, melyikkel kezdjem...:) nyamm...

    VálaszTörlés
  10. Jaj, lányok, most egy kicsit kellemetlenül érzem magam. Ez nem az én zseniális ötletem ám, tavaly szinte minden blogon rajta volt. azért is nem jelöltem meg forrást, mert szinte nem lehet.

    Kastanie, szerintem ilyet is csinálunk majd, tejérzékenyeknek. :)

    VálaszTörlés
  11. De jó, hogy eszembe juttattad. Már elfelejtettem, felírtam. Köszi: Erika

    VálaszTörlés
  12. Szuper otlet! Nagyon szepen koszonjuk!Enci.

    VálaszTörlés