2013. április 8., hétfő

Ha már a google-n sem találod....

...az nagy baj.
Valószínűleg végleg elveszett.
Hogy ez minél ritkábban történjen meg, készítettem néhány bilétát. 
Ovisoknak-iskolásoknak nagyon hasznos. Azt hittem sokáig, mi jól elleszünk nélküle.
De nem...a vívás, az angol, a rajz...mind potenciális lehetőség, hogy ottmaradjon egy pulcsi, egy hátizsák, egy tolltartó, egy termosz...

Így aztán készítettem néhány laminált bilétát.








Elkészítettem őket a Betűműhely sablonjait felhasználva.
Minden  Betűműhely csomag mellé küldök 20 db bilétát a gyermek nevének kezdőbetűjével.
A logóval ellátott bilétákért írj egy hozzászólást az emailcímeddel. Senki nem fogja látni, csak én.
Ha szeretnéd megvásárolni, felirat nélkül is a tiéd lehet, ebben az esetben 290 Ft-ba kerül.

Utána ki kell nyomtatnod, laminálnod, és alkoholos filccel ráírni a gyerkőc nevét. 


Fűzhetsz bele kalapgumit, akkor nyúlik, vagy szalagot, madzagot, amit szeretnél.


A színeket külön igazítom a fiúkhoz és a lányokhoz.


A BETŰMŰHELY csomagról bővebb információt ITT találsz.
290 Ft-ért pedig megvásárolhatod a bilétákat PDF formátumban.



1 megjegyzés: