2013. április 29., hétfő

Emberi test lapbook nyertese...

:)

....Brunczel Andrásné Balgoh Mária

Pár szót írok arról is, miért itt, a blogon tettem közzé a játék eredményét...
Egy kedves olvasóm figyelmeztetett tegnap este, hogy a fb szabályzatában ütközik olyan nyeremény játékot  hirdetni, mint amit én hirdettem. 
Csak fb alkalmazást lehet erre a célra használni.
S mivel e szabály be nem tartása akár az oldal törlését is jelentheti, nem áll szándékomban több ilyet tervezni.



De ne aggódjatok, lesz még játék! 

Mária, kérlek  küldd el az emailcímedet, hogy csatolhassam neked a lapbook-ot. 
Azt is írd meg, melyik korosztályt választod: ovis vagy kisiskolás lapbook-ot szeretnél! 

5 megjegyzés:

  1. Nahát, Marika, gratulálok!:)

    Itt a blogon nem láttam ezt a játékot meghirdetve:( Én nem vagyok fent a FB-on...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt csak a fb-on hirdettem meg. Lesz majd játék a blogon is! :)

      Törlés
  2. Virág! Ez a Te lapbookod? Rendelhető? Köszi! Réka

    VálaszTörlés