2011. december 6., kedd

Fényfüzér újra gondolva

Ha már a kültéri fényfüzért felújítottuk, úgy igazságos, hogy a benti is új ruhát kapjon.
Első nekifutásra fehér tulipánokat nemezeltünk, és azt hiszem, maradunk is ennél a verziónál. 
Karácsonykor a fát díszíti majd, utána lestoppolták a lányok, náluk lesz majd hangulatvilágítás. 


Elkészíteni nagyon egyszerű. 

Hozzávalók:
fagolyók, vagy diók
nemezgyapjú
hagyományos szappan


A golyókat, vagy diókat bevonjuk a nemezgyapjúval, és addig szappanozzuk meleg víz segítségével, míg össze nem állnak a gyapjúszálak, és semmi nem látszik a fagolyóból, dióból.


Utána egy éjszakára a radiátorra tesszük, várjuk, hogy megszáradjon.
Majd öt vágást ejtünk rajta, mint a képen is látható.
A fagolyót/diót kivesszük belőle, és a másik oldalon is megvágjuk.
Ráhúzzuk a  füzér égőjére, és készen is vagyunk.


6 megjegyzés:

  1. Hát, Virág, ez a legcsodálatosabb karácsonyi "projekt", amivel idén találkoztam!!! Elmondhatatlanul gyönyörű!!! Mi iiiisssss! ;-) :-D

    VálaszTörlés
  2. Zsuzska, hajrá! 8 golyóbist egy ember fél óra alatt nemezel meg. Nekünk két db 100-as izzósorunk van. :)))
    Adina, köszi. :)))

    VálaszTörlés
  3. És a Mikulást sikerült lebuktatni? :)

    VálaszTörlés
  4. Nóra, örömmel jelentem, nem sikerült. :)))
    De egyre nehezebb a dolga...

    VálaszTörlés
  5. Na a Mikulásra én is kíváncsi voltam és drukkoltam is!!!
    Nagyon szép az izzósor. Én most csak papírból gyártok házikókat, de jó lenne tartósabbat csinálni, köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés