2011. szeptember 29., csütörtök

10 parancsolat lapbook

Somának jövő hét szerdára tudni kell a 10 parancsolatot.
Alig várom, hogy megtanulja, büdös kölök :):) :)
Gondoltam, kicsit körbejárjuk a  témát, készült egy lapbook.
Egyelőre még üres, holnap tanítási szünet lesz nálunk, akkor fogjuk elkészíteni.
Ezúttal már mindent ő ír majd bele!


Ha rendszeres olvasó vagy a blogon, és szeretnéd te is elkészíteni, hagyj egy megjegyzést. Az emailcímedet nem szükséges kiírnod, erre (is) jó, hogy rendszeresen olvasol. :)

67 megjegyzés:

  1. kérek szépen! köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  2. en is nagyon szeretnem:anikogarai@yahoo.co.uk.koszonom

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretném.
    Előre is köszönöm! Andi

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék hozzájutni az anyaghoz. Cserébe egy oldalt ajánlok, ami szerintem igazi kincsesbánya:http://www.biblestoryprintables.com/
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. kérem szépen én is, előre is nagyon köszönjük!
    Noémi

    VálaszTörlés
  6. kérem szépen én is, előre is nagyon köszönjük!
    Noémi

    VálaszTörlés
  7. Kedves Virág, nagyon szeretném, és nagyon szépen köszönöm!

    Hajni

    VálaszTörlés
  8. Szeretnénk:
    Emi, Fecó, Andriska

    VálaszTörlés
  9. Szeretnénk:
    Emi, Fecó, Andriska

    VálaszTörlés
  10. Ha még belefér az energiádba, én is és a tanítványaim is nagyon örülnének, a másodikosokkal mi is nem sokára vesszük a 10p.-t!
    Köszi! napsugar54@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Én is kérem szépen! Köszönettel: Erika

    VálaszTörlés
  12. Én is kérem szépen!

    Előre is köszönjük!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Virág!
    Én is nagyon örülnék neki, remélve, hogy használni is fogom tudni! :-) Köszönettel, Ancsi

    VálaszTörlés
  14. Kedves Virág!
    Én is nagyon örülnék neki, remélve, hogy használni is fogom tudni! :-) Köszönettel, Ancsi

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretném kérni. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm szépen Virág!

    Nagyon-nagyon gyorspostával jött:)

    VálaszTörlés
  17. Én is szeretném, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  18. Köszönjük az újabb lehetőséget! Kérjük szépen! Szép estét! Dóra

    VálaszTörlés
  19. Szeretném én is. Köszönöm!

    Zita

    VálaszTörlés
  20. Kérlek, minket se hagyj ki! Köszönöm! Ági

    VálaszTörlés
  21. Nagyon tetszik, én is kérem.
    Köszi! Marcsi
    sarkozimarcsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Elküldtem!
    Aki nem kapta meg esetleg, azt kérem, küldjön egy mailt nekem ide:
    sarosdi_virag@yahoo.com

    VálaszTörlés
  23. szabad még kérni?
    írtam egy mailt, ott meglesz a címem.

    pepita

    VálaszTörlés
  24. Én is nagyon szeretném, nagy hasznát vennénk:) Előre is köszönöm! Rita

    VálaszTörlés
  25. Én is kérném, köszönöm!
    tmbarath@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Én is kérem szépen! Jó lesz a Bibliaköröseimnek (is).

    VálaszTörlés
  27. Ezt én is kérem szépen Virág!!
    Puszi
    Náncsi:)

    VálaszTörlés
  28. ha még lehet, én is kérném,köszönöm
    fozerzkdp@freemail.hu

    VálaszTörlés
  29. Ha még nem késő, én is szeretném elkészíteni (nagyfiam is épp most tanulja)
    Köszönöm Rita

    VálaszTörlés
  30. Kedves Virág!
    Mi is szeretnénk kérni. Köszönöm szépen:Anikó (hanka01@t-online.hu)

    VálaszTörlés
  31. Szia Virág!
    Bocsi, hogy csak most, de én is szeretném kérni a lapbook-ot. (Most csináltuk meg a katicásat, annyira jó lett! Óriási sikere volt!!!)
    Tudom, hogy ez nagy szemtelenség, de nagyon hálás lennék az őszi lapbook-ért is, vagy ha azt nem szeretnéd közzé tenni így kész formában, akkor tudsz még forrást ajánlani, esetleg magyar nyelvűt? (Angol nyelvűt sokat találtam, de a kisfiam, akivel szeretném megcsinálni még csak 3 éves és egyelőre neki még angolul túl sok info lenne.) Nagyon szépen köszönöm előre is bármi segítségért! Szilvi (szilvi@crossnet.hu)

    VálaszTörlés
  32. Én is szeretném kérni, ha még lehet. Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  33. Kedves Virág!
    Szeretném kérni a Tízparancsolat lapbookot, ha még bírod a kérők ostromát!
    csibor.hu@freemail.hu
    Köszönettel:Csilla

    VálaszTörlés
  34. Szia Virág!
    Én is szeretnék kérni, ha még lehetséges:)
    puppszi@gmail.com
    köszönöm:Szilvi

    VálaszTörlés
  35. Kedves Virág !
    Kérném syépen én is.
    csivett@post.sk

    VálaszTörlés
  36. Megkaphatom én is? Meg a tavaly karácsonyit is?
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  37. Kedves Virág!
    Szeretném kérni még én is a 10 parancsolat lapbook anyagát, ha lehet. Köszönöm! Anikó (htamas01 kukac t-online.hu)

    VálaszTörlés
  38. Én is szeretném elkészíteni a 10parancsolat-os lapbook-ot a saját Somámnak :))). Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  39. Ányi, megírnád az emailcímedet? A profiloldaladról nem tudom levadászni. :(

    VálaszTörlés
  40. Jajj, igen, persze és köszönöm előre is :)
    anyecs03 kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  41. kedves Virág !
    Nagyon szeretnék egy tavalyi karácsonyi lapbook-ot és egy tízparancsolatot is.Ha elküldöd,köszönöm szépen.
    Betti
    bubsini@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. kedves Virág !
    Nagyon szeretnék egy tavalyi karácsonyi lapbook-ot és egy tízparancsolatot is ,ha lehet.
    Köszönöm !
    Betti

    VálaszTörlés
  43. Kedves Virág!

    Én is szeretném kérni, igaz a karácsonyi lapbook-ot is kértem és azt sem sikerült megkapnom :( de nem csüggedek hátha ezt elküldöd nekem.
    Puszi :Gabi

    VálaszTörlés
  44. Gabi, Betti, komolyan elgondolkozom ilyenkor azon, vajon mit gondoltok...?
    Kéritek, én meg olyan gonosz vagyok, hogy nem küldöm el...se emailcímet nem írtok, se a rendszeres olvasók között nem talállak benneteket, ahonnan esetleg le tudnám szedni...
    Azért csak kérjétek szorgalmasan, ne csüggedjetek! :)))

    VálaszTörlés
  45. Virág!

    Többet nem fogom kérni szorgalmasan (amit magad is láthattál többször), sajnálom hogy így félreértettük egymást.
    Rájöttem, hogy mit kellett volna tennem igaz nehezen...., ahhoz hogy ne ezt a választ kapjam (Rendszeres olvasás címke katt) Régi olvasód vagyok és még régebben e-mail -okat is váltottunk.
    Kérded mit gondolok, csalódott vagyok és nem a lapbook miatt hanem a válaszod miatt.
    Gabi

    VálaszTörlés
  46. Kedves Gabi!
    Egyszerűen az emailcímedet kellett volna megírnod.
    Vagy bejelentkezett rendszeres olvasóként írnod, nem névtelenként. Ez utóbbi esetben a profilodból (jó esetben) kiderül, hogy milyen címre küldhetem.

    VálaszTörlés
  47. szia Virág. ha nem gond, el tudnád küldeni nekem is erre a címre: boggaykukacfreemailponthu? Isten már megáldott :)) Dalma

    VálaszTörlés
  48. Kedves Virág!

    karácsony előtt fedeztem fel a blogodat és nagyon jónak tartom, számomra is hasznos lehet ugyanis hitoktatóként tevékenykedem.
    szeretném kérni,hogy a 10 parancsolat Lapbookot küldd el nekem is ha lehetséges.
    e-mail címem: raczibi@gmail.com
    Előre is köszönöm.
    tisztelettel: ibolya

    VálaszTörlés
  49. Kedves Virág!
    Ha még lehet, szeretném elkérni a 10 parancsolat lapbookot! :-) Katekéta vagyok, és jó lenne egy ilyen elkészítése a gyerkőcökkel :-)
    janamana88@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Kedves Virág!
    Ha még lehetséges, én is szeretném! :-)
    Janesz :-)

    VálaszTörlés
  51. Kedves Virág!

    Ha van még kapacitásod, legyél szíves nekem is küldeni!
    Köszönettel: Judit
    tjudit2007@freemail.hu

    VálaszTörlés
  52. Kedves Virág!
    Nálunk most vált aktuálisság a téma, légy kedves nekünk is elküldeni!
    Köszönettel: Ági
    kerekesagi74@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Kedves Virág!
    Szeretnék kérni egy példányt és is!
    Köszönöm!
    Dikán Anita (dikan.anita@t-online.hu)

    VálaszTörlés
  54. Kedves Virág!
    Bár nem vagyok rendszeres olvasód (még!), csak ma találtam rá a honlapodra, amihez gratulálok! Böngésztem már jó néhány bejegyzést és sok hasznos ötletet kaptam amit reményeim szerint beépíthetek a bibliakörünk munkájába.
    Ha időd engedi valamikor, én is szeretném elkérni a tízparancsolat lapbookot, mi éppen most kezdtünk neki a témának a gyerekekkel.
    Köszönet előre is!
    Révész Orsi
    reveszorsi@hotmail.com

    VálaszTörlés
  55. Kedves Virág és mindenki aki olvassa!
    Egy olyan tiszta szűz kicsi gyerek közösséget kaptam a JÓ ISTENTŐL,hogy a gyerekek fele nevelő szülőknél él. Tanácstalan vagyok sok helyzetben nehéz sorsuk fölött.Bármilyen segítséget megköszönök akár ötletben, akár tanácsban a hittan órákon. Főleg a 7., 8.-os gyerekeket nem érdekli a hittan óra.
    poncsi76@freemail.hu

    VálaszTörlés
  56. Kedves Virág!

    Szeretnék kérni egy tízparancsolat lapbookot.Jó, hogy vagy!:)
    rakosi.dora@gmail.com
    Köszönöm szépen!Dóra

    VálaszTörlés