2011. július 20., szerda

Csigahét 3.nap

Ahogy ígértem, mutatom a  lapbook-ot, amit készítünk.
Az elejét mozaik technikával készített csigavonal díszíti.


Belül egy történet képregény formájában. (melyik gyerek is írna szívesen a vakáció alatt?)
Remek képregénysablont találtok ehhez Viánál. Mi csak 1-1 oldalát használtuk.


A tok innen származik.
Összeszedtünk néhány tényt, érdekességet a csigákról. Innen mazsoláztam,, a csigaház formáját pedig egy ingyenes lapbook oldalról tötltöttem le.


Igyekszem sokat foglalkozni a csigavonallal, kedden kakaós csiga sült uzsonnára, ma pedig briós. A recept azóta is Limarát dicséri. :)



2 megjegyzés:

  1. Kérhetek-e én is a lapbookokból?
    Én csak most kaptam meg egyik ismerősömtől a Gyereketetőt, de nem vagyok nagy gépzseni, sajnálom.
    Köszönöm!
    Az ÚR áldjon!

    VálaszTörlés
  2. Klári, mindnehol feltüntettem a lapbook elemeinek forrását, nincs meg nekem egy pdf formátumban, amit el tudnék küldeni, hanem külön-külön töltögettem le én is.

    VálaszTörlés