2011. június 21., kedd

Merített papír házilag


Meghívókat készítünk. :)
Most van időnk, így aztán valami különlegesebbet szerettem volna. Belevágtunk a merített papír készítésébe.
Először is tanulmányoztam néhány videót a témában. Amit nem értettem kristálytisztán, azt kipótoltam a magyar leírásból.
Aztán a saját kútfejemet is beleadtam. A mi papírjaink fehér színű tojástartóból készültek.
A szárító keretünkre szúnyoghálót feszítettünk.
A többit láthatjátok a linkelt videókon.
Gyönyörű apróvirágos anyagokat vettem, amiből aztán babák és asztalterítő is készül.




Nemsokára mutatom a terítőt is, de az még alakul. :)


4 megjegyzés:

  1. A meghívó is nagyon jó lett,a baba pedig nagyon édes!!!^^

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges mindkettő!
    Nellynéni

    VálaszTörlés
  3. Ezek meseszépek, mindig nagyon jó ötleteid vannak:)

    VálaszTörlés
  4. hello, nekem is tetszik, egy angol műsorban láttam egyszer, hogy nagyobb tésztaszaggatóba is bele lehet tenni a papírmasét. Mi szív alakút csináltunk, lányom összefogta őket és csinált pár lapos noteszt. Színes krepp papírral színezni lehet és a végén ha szárított virágot tesz bele az ember akkor meg virágos lesz

    Ria

    VálaszTörlés