2011. március 10., csütörtök

200 bejegyzés-350 olvasó-muszáj játszani, nem?

Ennyire kerek számok úgysem lesznek még egyszer...ezt igazán meg kell ünnepelni, nem?
Így aztán mindenki játszhat, aki rendszeres olvasóm, és a blogjában is meghirdeti a játékot.
Az utóbbi két napban belejöttem a teafilter tartók hímzésébe, így azt gondoltam, készítek eggyel többet, és ezt fogom kisorsolni a hozzászólók között.

A tartót olyan színkombinációban készítem el, ahogyan te szeretnéd. :)


Tehát ha szeretnél egy ilyen keresztszemes tartót a konyhádba, akkor iratkozz fel rendszeres olvasóim közé a jobb oldali sávban, hirdesd meg a blogodban is a játékot, és hagyj egy megjegyzést ennél a posztnál.
Sorsolás egy hét múlva, csütörtökön.

32 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretném!!! Már rég rendszeres olvasód vagyok, de a blogomban meghirdetem:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Virág!
    Ez egy gyönyörű ajándék. Boldog lennék, ha az én konyhám dísze lehetne.
    Már egy jó ideje követlek rendszeres olvasóként és a blogomon is megosztottam a játékot. :)
    Üdv,
    Susu

    VálaszTörlés
  3. Virág ez nagyon kedves gesztus Tőled!Rendszeres olvasod vagyok már egy jó ideje ezért most játszom hátha szerencsém lesz:)!!!Kiteszem természetesen a blogra is!

    VálaszTörlés
  4. Én is régóta olvasód vagyok, és hátha most nekem is szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Jujujujjjjj! Isten éltessen és ez egy gyönyörű ajándék!
    Meghírdetem....

    VálaszTörlés
  6. Szia Virág!
    Új olvasód vagyok, de szeretnék játszani.
    Köszönöm a lehetőséget, s ha kedved van, Te is játssz velem!
    Zsuzsi
    www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Kedves Virág!
    Szeretnék játszani, már jó ideje rendszeres zugolvasód, kb egy hete pedig "hivatalos" olvasód vagyok, de blogom nincsen... Így is játszhatok?
    A rendszeres olvasás oka pedig az, hogy nagyra becsülöm amit csinálsz, nekem ez nem megy ilyen könnyedén, természetesen. A nagyobbik fiammal az otthonra feladott lecke elkészítésével is nagyon megküzdünk és ennek oka nem a gyerkőc észbeli képességeinek hiánya, talán inkább a rossz motiválás, vagy a kellő türelem hiánya részemről. Szóval álmodni sem mernék olyasmiről, hogy Hozzád hasonlóan otthontanulást kezdjünk. Azért az otthoni feladatokhoz néha merítek az ötleteidből. Gratulálok a kerek számokhoz és sok-sok felülről jövő erőt kívánok a további munkádhoz, álmaidhoz!

    VálaszTörlés
  8. jaj de jó, jaj de szép!!!! :D de boldog lesz ki megkapja :D

    VálaszTörlés
  9. Kedves Virág! Szeretnék én is játszani!

    VálaszTörlés
  10. Én nagyon szeretnék játszani :D

    VálaszTörlés
  11. Szia Virág!
    Én is régi olvasód vagyok, már sok jó ötletet kaptam tőled. Hogyan kell kirakni a játékodat? (nem vagyok ebben szakértő)
    Üdv,
    Balogh-Ficsor Szilvia

    VálaszTörlés
  12. Örülök mindannyiótoknak, akik szívesen játszotok! :)
    Kozi, én is szívesen játszom nálad, ki is tettelek a blogra! :)
    Nyitnikék, köszönök minden jókívánságot, az áldásból, erőből sosem elég. :)))
    Anka, hátha te leszel! :)
    Szitya,nagyon egyszerű! Ha kimásolod a képet, és kiteszed a blog oldalsávjába, vagy egy posztban belinkeled a blogot, és oda teszed fel a képet, az tökéletes megosztásnak minősül. :)

    VálaszTörlés
  13. én is jó ideje olvaslak, de sajnos blogom nincsen. Megosztom a játékodra mutató linket facebookon, ha ez megfelel.
    ha így nem férek be, akkor sem leszek csalódott, hisz olvashatlak nap, mint nap :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem pont megfelelne az a szín....

    VálaszTörlés
  15. Ááá, tökéletes lesz a facebook is. :)
    :)

    VálaszTörlés
  16. Kedves Virág!
    Most, hogy az esküvőmre készülök, végig az jár a fejemben, hogy hozzád hasonló kreatív és lendületes anyuka szeretnék majd lenni. Ha 5 perc szusszanásra van szükségem munka közben, mindig a blogodat veszem elő.

    VálaszTörlés
  17. Virág! Ez a tartó fantasztikus!
    Meghirdettelek én is!

    VálaszTörlés
  18. Spengi, nagyon szép ez az időszak! :) Mármint az esküvőre készülődés - sok örömet kívánok benne!
    :)
    Monica, örülök, ha játszol! :)

    VálaszTörlés
  19. Nekem is nagyon tetszik, csak zugbol olvastalak - most mar nyilvanosan is.

    VálaszTörlés
  20. Kedves Virág!Én is olvaslak már egy ideje-és csodálom, hogy ennyi mindenre van erőd, időd!Az ajándékot én is nagyon szeretném!

    VálaszTörlés
  21. Szia Virág!

    Én is szeretnék játszani, de se blogom, se facebookom! Mi lesz igy velem?:)

    VálaszTörlés
  22. Kedves Virág!
    Én nemrég találtam a blogora, de szívesen nézegetem. Mi itthon alkotunk a gyerekekkel és szívesen kiteszem a blogba (csak azt nem tudom hogy kell)

    VálaszTörlés
  23. Én is szeretnék nyerni egy ilyen csodás teafilter tartót!!!

    VálaszTörlés
  24. Virág, én is nagyon szeretném ezt a csodás filtertartót megnyerni. MÁr rég követőd vagyok, blogom nincsen, így oda nem tudom kitenni, de megosztom fb-on. Minden jót!

    VálaszTörlés
  25. Imádom a különleges teákat, van belőle sok, és szerintem szívesen költöznének be egy ilyen szépségbe! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Nagyon tetszik a filtertartó, nagy ötlet!!
    Gratulálok, köszönöm a lehetőséget!
    (Feltételek teljesítve! :))

    Ilumilu/Judit

    VálaszTörlés
  27. Én is rendeztem a feltételeket, szeretnék beszállni. :) Nagyon szép a játék tárgya, és én szeretem a teát (is). :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. én is jelentkeznék,ha még lehet :)

    VálaszTörlés
  29. Én is, én is, én is! Még nem késő jelentkezni, ugye? :)

    VálaszTörlés
  30. Nagyon cuki ez a kékes teafiltertartó, szeretném!:)

    VálaszTörlés