2013. július 3., szerda

The Very Hungry Caterpillar - tábor, 3.nap

Ma szuper napunk volt, a gyerekek aktívak voltak, és kreatívak. Mindig volt valami új, életképes ötletük, így el is kezdtünk az előadásra gyúrni. 
Van már igazi házihernyónk, ezt nem pótolja semmiféle tanulókártya. 


Készült neki házikó is, persze.


Ez itt a mai uzsonna, csupa-csupa ételfesték :) Én azt mondom, hetente egyszer belefér.


Zöldes tengervíz: vaníliapuding, zöld ételfestékkel.
Kókuszreszelék kékre színezve a tenger felszíne, darált mandula pedig a homokos tengerpart.
A kukacok kölesgolyóból, illetve mogyorós cukorkából lettek kirakva.
Az erős napsugárzástól védi hernyócskát az sk. napernyő.


Haligalit én készítettem, csak a tábor kedvéért. :)
Csengőnk az ABC DRING játékból van.


Poharas-számolós játékunkat alig bírták abbahagyni. 
Ismeritek?
Nagycsoportos ovisoknak, elsősöknek jó kis játék, biztosan fogják szeretni.
Nem kell hozzá semmi más, csak papírpoharak, és babszemek.
Megszámozzuk a poharakat, és babszemeket rejtünk alájuk.
A babok száma a poharak alatt esetlegesek, tehát van amikor a négyes pohár alá valóban négy babszemet teszünk, máskor meg nyolcat, ahogy éppen jön.


A gyerekek sorban egymás után következnek, mondanak egy számot, melyet leolvasnak a pohárról, mi most angolul mondtuk.
Majd felemelik a megfelelő poharat, és megszámolják, hány babszem van a pohár alatt. Én most ragaszkodtam a leszámoláshoz, hiszen ez volt a játék célja.


Ha annyi babszem volt a pohár alatt, ahányas szám rá volt írva, akkor nyert egy pontot. Ha nem annyi volt alatta, akkor nem kapott pontot. Persze aki elrontotta a számolást, az sem...:(
Az nyert, akinek a legtöbb pontja lett.

2 megjegyzés:

  1. Ez a számolós játék nagyon tetszik, majd ha megnő a lányom, ki kell próbálnunk, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,
    Tudom, hogy nektek már nem aktuális, de hátha néz itt még valaki "anyagot" caterpillar-ügyben, ezt találtam az imént:
    http://www.speckledfreckle.com.au/blog/wp-content/uploads/2010/08/Hungry-Caterpiller-Cake3.jpg
    (Én még csak ma este fogom elkészíteni a saját sütiverziómat.)

    VálaszTörlés