2011. augusztus 24., szerda

Nyaralás...egy kép-egy mondat :)

Indulás: az autókban egy szemernyi hely nem maradt. :)

Sajnos az első napok hányás-hasmenés váltakozásával teltek. Indulás napján Mesi és Csincsi...ők vederrel az ölükben utaztak.

Első utunk régesrégi barátainkhoz vezetett, ahol kicseréltük a vírust. Nem jártunk jobban, az is vacak volt. :(

Végre megérkeztünk...aki azt gondolja, az eredetileg tervezett helyre mentünk, az nagyon téved. Utolsó pillanatban sokkal, de sokkal jobb helyen szálltunk meg. Kölcsönkaptunk egy gyönyörű parasztházat. Még betonozott bicikliparkolónk is volt. :)

Bicikliztünk hegynek fel, hegyről le...cseppet sem volt fárasztó....a gyerekeknek.

Aztán mindig más kezdett el hányni...betegszoba a diófa árnyékában.

Mindenfelé jártunk...Tihanyban,

Badacsonyban. Ide többször is elkarikáztunk. Hiába, a Szeremley pincének nem egyszerű ellenállni.

Egyesek megmászták a Medve szurdokot is, végig. Én a kicsikkel csak 1200 méterig jutottam.

A bátrabbak egészen 1400 méterre kapaszkodtak.

Én a képektől is beszédültem.

De István megígérte, hogy megmászatja velem is az ősszel.

Kipurcantak ám rendesen.

Jelentem, a biciklizés szerelmese lettem, nagyon klassz volt.
Egészen tegnap estig.
Kettesben indultunk útnak Istvánnal, Vácon letettük az autót, és Nagymarosig tekertünk. Egy lejtős kanyarban túl nagyot fékeztem, a bicaj elszállt, én ott maradtam. A lábam ugyan kicsit ijesztően nézett ki, de csak a vérző sebeim fájtak. Végigtekertem hát a távot.
Úgy döntöttem, visszafelé is bírni fogom. Végül igen lassú tempóban tudtam jönni, ránk sötétedett, a láncom leesett, beakadt, hát mit ne mondjak, szerintem félelmetes és kalandos, István szerint romantikus utunk volt.

Jelenleg nem tudok lábra állni, szervezzük a baleseti sebészetre való eljutást.

Brühühü...:(

1. Igazi kalandos nyaralás! Neked mielőbbi javulást kívánok és azt, hogy a következő hasonló kiruccanásotok kicsit kevesebb nehézséggel teljen. :-)

2. Ez volt az edzés :) A következő már Tuti kifésültebb lesz.

3. Nem unatkoztatok, jók az ilyen aktív nyaralások:) Jobbulást neked!

4. Nagyon tetszenek az ilyen kalandos nyaralások! Ez biztos maradandó élményeket hagy maga után, bár a lábad kicsit megsínylette! :) Jobbulást! Pihentesd sokat a lábad! :)

5. Jobbulást Virág! Remélem, hogy hamar rendbe jön a lábad! Azért a bicajozást ne add fel!
    A nyaralás tényleg kalandos lehetett, és jó, hogy a vírusok miatt sem keseredtél el annyira. Legalábbis az írásod azt sugallja.:-) Kívánom, hogy a következő túra vírus-, esés-, és mindenfélerossztól mentes legyen!

6. Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat. A lábammal megjártam ma a balesetit, szerencsére nincs komoly baja, csak össze lett zúzva. Hát nem tudom, mi lenne itt, ha még baja is lenne. :)))
    A biciklizéstől nem ment ám el a kedvünk, ez most egy olyan időtöltés, ami éppen mindenkinek jó a családban. Szóval meg kell becsülni. :)

7. Jobbulást Virág!
    Na ezek a csak zúzódások.... két hónapja estem le a lépcsőn.... Még mindig fáj a térdem, ha földet ér torna közben.
    Jó kis helyen jártatok!
    Azt a szurdokot megnézem én is közelebbről asszem:-)))

8. Milyen jó újra látni titeket! Határozottan hiányoztatok! Ági

9. Jobulást kívánok én is neked, Virág!
    A kellemetlen vírusok és a sérülés mellett, biztosan sok kedves emlékkel tértek majd haza! Szuperek az ilyen kirándulások!